X
    アカデミックビジュアライゼーションスタジオRC   ログイン (EN)   原稿を依頼する (EN)
学術英語編集

AUSTRALIAN EDUCATIONAL RESEARCHER

ジャーナルタイトルで検索 最新のコメント: コメントはありません


ジャーナル名:   ISSN:   主題分野:   インパクトファクタ範囲: -
インデックス:   カテゴリー:   オープンアクセス:   Sort by:

[AUSTRALIAN EDUCATIONAL RESEARCHER]こんにちは、このページの訪問者は1792番目です。

ジャーナル プロフィール
ジャーナル タイトルAUSTRALIAN EDUCATIONAL RESEARCHER AUSTRALIAN EDUCATIONAL RESEARCHER

(According to the latest JCR data, this journal is not indexed in the JCR.)
LetPub Score
6.0
50 ratings
Rate

Reputation
7.5

Influence
4.6

Speed
7.0

ジャーナルの略称AUST EDUC RES
ISSN0311-6999
E-ISSN2210-5328
h-indexN.A.
CiteScore
CiteScoreSJRSNIPCiteScore Rank
5.000.9741.902
Subject fieldQuartilesRankPercentile
Category: Social Sciences
Subcategory: Education
Q1292 / 1620

自己引用率 (2024-2025)16.70%自己引用率トレンド
掲載範囲
The Australian Educational Researcher is the international, peer reviewed journal published by AARE. The Australian Educational Researcher is published three times a year and is a Thomson (ISI) indexed journal. The aim of AER is to:Promote understandings of educational issues through the publication of original research and scholarly essays.Inform education policy through the publication of papers utilising a range of research methodologies and addressing issues of theory and practice.Provide a research forum for education researchers to debate current problems and issues.Provide an international and national perspective on education research through the publication of book reviews, scholarly essays, original quantitative and qualitative research and papers that are methodologically or theoretically innovative.AER welcomes contributions from a variety of disciplinary perspectives on any level of education.

公式サイトhttps://www.springer.com/13384
オンライン原稿提出https://www.editorialmanager.com/aere/
オープンアクセスNo
出版社Springer Nature
主題分野EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCH
出版国/地域
発行頻度年5回刊行
発行開始年0
年間記事数119年間記事数トレンド
ゴールド OA 割合81.14%
Web of Science 四分位
2024-2025
WOS Quartile: Q1

CategoryEditionJIF QuartileJIF RankingJIF Percentage
EDUCATION & EDUCATIONAL RESEARCHSSCIQ1142/756
インデックス (SCI or SCIE)Social Science Citation Index
PubMed Central (PMC) へのリンクhttps://www.ncbi.nlm.nih.gov/nlmcatalog?term=0311-6999%5BISSN%5D
平均査読期間 *出版社からの許可を得たデータ:
著者からのデータ:
競争力 *著者からのデータ:
参考になるリンク
関連するジャーナル 【AUSTRALIAN EDUCATIONAL RESEARCHER】CiteScoreトレンド
自己引用率トレンド 年間記事数トレンド
著者のコメント
*すべてのレビュープロセスの指標、例えば受理率やレビューの速さは、ユーザーが提出した原稿に限定されています。そのため、これらの指標はジャーナルの正確な競争力や速さを反映していない可能性があります。
  • 同じ学問分野のジャーナル
  • CiteScoreトレンド
  • 自己引用率トレンド
  • 年間記事数トレンド
  •  
    学問分野内の信頼できるジャーナル インパクトファクター
    International Journal of Educational Technology in Higher EducationH-index: 22

    CiteScore: 27.70
    Educational Research ReviewH-index: 0

    CiteScore: 18.30
    COMPUTERS & EDUCATIONH-index: 149

    CiteScore: 23.70
    Studies in Science EducationH-index: 39

    CiteScore: 18.00
    BRITISH JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGYH-index: 0

    CiteScore: 17.60
    International Journal of STEM EducationH-index: 0

    CiteScore: 14.80
    REVIEW OF EDUCATIONAL RESEARCHH-index: 0

    CiteScore: 20.70
    Internet and Higher EducationH-index: 0

    CiteScore: 19.10
    EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETYH-index: 0

    CiteScore: 12.00
    International Journal of Computer-Supported Collaborative LearningH-index: 0

    CiteScore: 9.20
    学問分野内で最も検索されたジャーナル ページビュー
    COMPUTERS & EDUCATION108950
    JOURNAL OF CHEMICAL EDUCATION58353
    AMERICAN JOURNAL OF PHYSICS57052
    Physical Review Physics Education Research46138
    IEEE Transactions on Learning Technologies39706
    ACADEMIC MEDICINE36871
    MEDICAL EDUCATION31924
    Journal of Science Education and Technology28176
    Science & Education27398
    Studies in Science Education25636
  •  

    AUSTRALIAN EDUCATIONAL RESEARCHER AUSTRALIAN EDUCATIONAL RESEARCHER
    来年の予測:
    着実な増加 変化なし 徐々に減少  更新する
  •  

     
  •  

     


最初    前へ    次へ    最後  (0/0)
  [AUSTRALIAN EDUCATIONAL RESEARCHER] のレビューレビューを書く
レビューはありません。
最初    前へ    次へ    最後  (0/0)

[AUSTRALIAN EDUCATIONAL RESEARCHER] のレビューを書き始める:





Contact us

Contact us  

Your name*

Your email*

Your message*

Please fill in all fields and provide a valid email.

Security Code*

>